Naglar är kuuul :D

Igår var jag riktigt pepp på att fixa mina naglar. Så fort jag kom till mamma, kl 19, satte jag mig för ta bort det som var kvar av min manikyr som jag gjorde för nästan precis en månad sedan. När det hade gått lite mer än en timma satt jag fortfarande med remover och försökte få bort lacket. Det slutade med att jag fick hålla en tuss mot varje nagel en liten stund och sedan skrapa bort lacket med naglarna. Måste säga att manikyren höll bra. Anledningen till att jag var tvungen att ta bort den var för att det inte såg så fräsht ut med en halvcentimeters utväxt :P Ska absolut göra manikyr någon annan gång för naglarna kändes verkligen snygga!

Såhär gjorde jag mina naglar för ett tag sen. Vet dock inte hur de ska få se ut nu. Naturliga och långa med lite skimmer i kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0