Hostmedicin

Idag var tanken att jag skulle ta det superlugnt. Sova jättelänge och bara vila resten av dagen. Min hals är inte bättre utan nu gör det typ ont när jag andas bara för att jag hostat för mycket och när jag kom till jobbet idag gjorde det ont i bröstkorgen/lungorna när jag gick, antagligen för att lungorna rör sig då :S Jobb ja, jag blev väckt imorse av att det behövdes någon för att jobba kväll. Han som skulle jobba hade blivit slagen med en flaska i ansiktet och då kanske det inte är så kul att sitta i receptionen. Iof är det inte så kul att sitta här och hosta heller men nu har jag iallafall varit borta på apoteket och köpt lite hostmedicin. Imorgon ska jag vara ledig och om de skulle ringa och be mig jobba hoppas jag nästan att jag är jättesjuk så att jag kan säga att jag måste vara hemma :P

Kommentarer
Postat av: My

Absolut! Uscha, lät inge bra med bröstkorgen :(

Följa varandra med Bloglovin?

2010-09-28 @ 20:53:36
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0