Jag är speciell

Det här är verkligen inte min vecka känner jag. Jag fick ju hostmedicin igår och en av biverkningarna är muntorrhet. Om man nu ska drabbas av en biverkning, varför muntorrhet? Bronkospasm hade ju varit kul att testa annars. Nu fattar jag såklart att det är jobbigt men det är ett roligt ord. En liten dinosaurie skulle kunna heta så :P

BIVERKNINGAR
Sällsynta (färre än 1 person av 1000 drabbas):
Hallucinationer, förvirring, aggressivitet, övergående förhöjning av vissa levervärden. Muntorrhet. Kramp i luftrörens muskulatur, vilket kan ge andningssvårigheter (bronkospasm).

Sen hoppas jag att de två getingarna här inne där jag sitter på jobbet är hallucinationer. De har varit här sen igår :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0