Helgen var grym :D

När jag och Malin kom fram till Linköping i fredags så plockade vi upp Sandra och åkte och handlade middag. Sen lagade vi mat och senare på kvällen kom några av Sandras vänner. Det blev lite drinkar hos Sandra och sen så blev det utgång!

På lördagen gick vi upp och promenderade till stationen. Egentligen skulle vi ha cyklat men efter 100 m insåg vi att Malins cykel hade punka och då blev min cykel så ledsen att styret lossade och jag ramlade ner på marken :P På stationen hämtade vi Christine och sen satte vi oss på ett fik och åt mycket god frukost. Resten av dagen spenderades framför tv:n och på kvällen gick vi ut.

På söndagen tog vi en lång och skön sovmorgon och sen körde vi in till stan. Åt på Subway och runt 16 åkte bilen hem mot Stockholm :)


Jag, Sandra, Christine och Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0