Godmorgon... igen

Det känns som att det här kommer att bli en lång kaos-dag. De håller på och bygger om utanför röntgen så korridoren kommer att stängas av och patienterna ska gå in en annan ingång. Jag vet inte hur tydligt det är vart de ska gå för vi fick veta det här igår och har inte riktigt hunnit sätta upp lappar om hur de kommer hit. Men det löser sig väl :P

Ikväll ska jag iallafall inte kaosa för jag ska på yoga kl. 19 med Emelie :D Yoga är kanske inte riktigt min grej för jag kan verkligen inte stå på vissa sätt som man ska göra. Mina armbågar tex. dör om jag belastar dem i mer än 1 sek. Vet iof inte hur ofta man står på sina armbågar när man kör yoga, för det var ett tag sen så jag kanske tänker på något annat pass. Men men, det måste vara något fel på mig iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0