Nu kommer jag verkligen överleva vintern

Idag har jag hunnit med massvis med viktiga saker. Dagen började men att jag vaknade 6 av att jag behövde äta så jag gick ner och värmde pasta. En väldigt sen middag :P Sen somnade jag om efter ett tag men jag vaknade då och då för att Zelma vovven låg i min säng och tog upp plats. Jag sover bäst själv, haha.

Hade väldig flyt resten av dagen, bussen kom så fort jag ställde mig på busshållplatsen för att åka till Älta centrum och väl där fick jag träffa en doktor, ta influensavaccin och ta lite blodprover. Sen gick jag ut till bussen, som såklart kom på en gång. Hann hem och äta lunch och sen åkte jag till jobbet. Här har jag fått mina lungor röntgade, spännande spännande. Läkaren tyckte nämligen att det rasslade lite i vänster lunga. Får svar på måndag :)

Nu slutar jag så jag ska hem och ta det lugnt. Imorgon blir det jobb 14-20:30 och sen ska jag ut med Malin och Christine. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0