Mina leggins låter som täckbyxor

Jag köpte ett par leggins i helgen, ett par svarta lackleggins. Nu är det bara ett problem: de låter! Har forskat och kommit fram till att det är när insidan rör sig mot kroppen som det låter. Jag tycker inte om att ha på mig saker som låter så jag är lite arg. Undrar om man kan lämna tillbaka dem nu. Det är ju bara det att jag är tvungen att använda dem ikväll för jag ska till Christine direkt efter jobbet och inte kommmer arr ha något att byta till :P Som sagt, utgång ikväll men först till Orminge för myyys.

Förresten såg mina lungor fina ut, och hjärtat var normalstort. Nu oroar jag mig bara för att blodprovet ska visa typ hiv :S Det fanns ju barn på barnhemmet i Sydafrika som var sjuka i det, men vi fick ju inte veta vilka. Ibland hade barnen sår, och man var ju alltid försiktig.. men ja, man kan aldrig vara säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0