Jag är en kall person

Jag kan inte rå för det men jag tycker inte att en förkylning är något man ska vara hemma för. Visst, småbarn som snorar kan väl få vara hemma från dagis, och känner man sig riktigt hängig kan man väl få vara hemma från skolan (jag tycker dock att man missar för mycket och skulle inte gå hem för att jag har ont i huvudet och knappt kan andas). Är man vuxen och jobbar borde man inte gå hem för att man är förkyld, då får man stå ut! Jag kan inte rå för det men jag blir så störd på folk som går hem för att de är förkylda. Det har inte att göra med att jag behöver jobba mer utan det är bara grejen att man GÅR HEM NÄR MAN ÄR FÖRKYLD :P Har ingen sympati för förkylningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0