1a advent 2010

Idag är det första advent men jag känner inte av julen så mycket för vi har varken satt upp adventsljusstakar eller julstjärnor. Vintern känner man dock av för det är massvis med snö ute. Längtar efter julmyset :) På tal om jul - julkalendern 2010 verkar ha vissa likheter med Mysteriet på Greveholm om man läser beskrivningen :D De senaste åren har jag inte tittat så noga, på vissa inte alls och på andra något avsnitt då och då. Det är nog inte för att jag blivit äldre för min mentala ålder är fortfarande rätt så låg, nej det måste vara för att julkalendrarna förr om åren var mycket bättre. Vi får se hur det blir iår :)

"Årets julkalender Hotell Gyllene Knorren handlar om familjen Rantanen som lämnar staden för landet och köper ett hotell. Fulla av drömmar om ett idylliskt liv intar de hotellet. Det är bara en hake. Hotellet har inga gäster, ingen mat, och visst spökar det i rum nummer 13?"


Jag minns verkligen jättebra hur jag satt och öppnade den här kalendern ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0