XD eller :D

Hey hey monicaaaaaa :D (måste hela tiden komma på nya sätt att säga hej på, börjar få slut på ideér som ni märker. varför ens säga hej? när det går så dåligt menar jag)

Snart får jag gå hem. Undrar hur varmt det är ute. Är ju inte strålande sol men det verkar som att det är varmt ändå. Anton kom för en stund sen och var helt död. Frågade när jag slutade och undrade om det var okej att han gick ut och tog lite luft. Så... det är nog varmt ute. Frågan är hur varmt. Skippa leggins? Ska ju ändå bara sitta på en buss. Men still, att premiära med bara ben är alltid lite läskigt. Hur snygga de än är ;) Någon som inte håller med? :P

Förresten jag hatar att skriva smileysar såhär: XD. Jag menar jag ser inte ut som ett kryss i ansiktet. Såhär ser mitt ansikte ut: :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0