Whats going on

Hej! Lite segt med uppdatering här just nu men ibland blir det så :)

Dagarna går, jag har fixat lite på tomten så att all höst är nere i soppåsar. Småtjejsgrannarna var även här igår och släpade mig ut med Flingan till pulkabacken. Det var kallt :P Synd att det inte är nå vidare väder ute. Hade det varit sol hade jag ju legat ute i solen, och kanske badat, nu när jag är ledig. 

Ikväll ska jag ut med Malin och lite folk till Trädgården som har premiär för sommaren tror jag.

Imorgon och på söndag ska jag jobba. Ser nu på smhi att det ska bli grymt väder imorgon! Varför är jag inte ledig då för?! :P

Äh nu blir det till att fixa iordning mig och min packning som ska till pappa. Han kommer nog inom närmsta timmen skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0