In need

Jag är en sån där som känner mig handikappad så fort jag inte har en klocka runt handleden.

När jag sitter såhär på helgen och jobbar hela dagen så tittar jag ofta på klockan för att räkna ut hur lång tid det är kvar. Idag har jag inte tittat en enda gång :O Tittade nu och då ser jag att den redan är fem. Det betyder ju att jag slutar rätt snart.

Iallafall. Det har faktiskt varit lite att göra idag. Lagom med patienter. Jag har städat väntrummet och datarummet jag sitter i nu och ultraljudsrummet. Det tog en väldig tid för så fort jag hade torkat av en stol så plingade det på dörren och då hann vattnet bli ljummet tills jag tog upp städningen igen vilket gjorde att jag fick gå och hämta nytt vatten. Det blev så minst 5 gånger.

Nu är allt rent och snyggt. När jag väl börjar städa måste jag göra det ordentligt. Nu är alla tangentbord och telefonen avtorkad med någon speciell rengöring för sånna ytor.

Jaja, nu ska jag gå och ta en, eller två, mackor. Massa ost, det är gott :D Fasen nu började Sandra prata med mig om cosas mucho importante. Mackorna får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0