Its tjusdej

Hejsan hoppsan lillebror!

Igår va jag ju på skiva med Malin. Det var lillsyrrans pojkväns skiva och eftersom att hon fortfarande är miniliten så gick jag dit för att representera familjen Gustafsson ;) Så är det.

Det var bra drag på dansgolvet och temat var skepp 'o hoj. Vi sänkte Metro om man säger så. Jag träffade Pernilla som var min bästavän från det att jag var ca 1 - 11 år ungefär så det var jättekul :)

Trots att det bara blev en öl och inte så jättesent igår (la mig väl halv 4) så var jag sjukt trött när klockan ringde 10 imorse. Snoozade till 12...

Lovar att det kommer upp snygga bilder här sen.

Nu sitter jag på jobbet och slutar om 20 minuter. Ska hem och titta på de desperata hemmafruarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0