Måndag 100503

Jag sitter här och funderar på om jag ska ta en promenad eller inte. Är så mätt att jag mest känner för att sitta här och inte röra på mig alls, hehe. Sen så lär det bli rätt stressigt för jag börjar ju jobba 14 och har jag varit ute måste jag ju duscha innan. Fast samtidigt, vill jag dö när jag är 60? Nej.

Öhhh okej en kort tur in i skogen. Imorgon efter jobbet tänkte jag ioförsig springa... Men en pyttekort promenad nu.

Vilka problem man har.

Ser jag inte proffsig ut ;) Höhöhö. Dum fråga egentligen.


Kommentarer
Postat av: JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!

sv; menar du Insane (stavning) på grönan eller? :)

Jag gillar liseberg ganska mycket. Men jag är vääääldigt höjdrädd, så samma som för dig - är inte parishjulet min favorit direkt ! Jag vågar inte testa balder, pga att det är ganska så högt .. haha! :)

Btw. Anmäl dig gärna till Veckans blogg, du behöver bara skriva "jag är med", sedan är du med & tävlar.♥

2010-05-03 @ 15:15:34
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0