Galet konstig dröm

Jag hade en så konstig dröm och jag kom inte ihåg den förrän jag såg en kvinna med en liten bebis.

Jag drömde att jag blev mamma till en liten tjej. Konstigt nog hade ingen märkt att jag var gravid så när jag visade Malin min dotter så skrattade hon bara. Ännu konstigare var att min dotter var pytteliten, som en barbiebebis. Och vad jag minns så rörde hon sig inte heller, hon var lika stel som en docka.

Jag älskade henne såklart även om ingen annan verkade tro på att jag hade fött henne. Men jag var inte direkt förberedd på en bebis tyckte jag för jag hade ju ingen sån här bilbarnstol som man även kan bära runt bebisen i när man t.ex. går och handlar :S

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj oj oj! Vet du vad? När jag var gravid med min lilla dotter så drömde jag precis som dig. Just det där om att jag hade varit gravid utan att någon visste om det och vips så hade jag en dotter. Du väntar inte tillökning möjligtvis? Have a nice day!

2010-03-23 @ 11:51:01
URL: http://prinsenochjag.webblogg.se/
Postat av: Maria

drömmar är verkligen knäppa :P

2010-03-23 @ 18:04:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0