The sun's in my eyes every day

G-day!



Nu ska jag lite snyggt sammanfatta min dag. När klockan var runt två gick jag upp till mamma. Hann nämligen inte städa hos kaninerna igår så det fick bli idag istället. Tycker det är så härligt att stå och titta på dem sen när de springer runt i all ny halm. På tal om kaninerna, Flingan är så gooosig. Den kaninen är det bästa som finns. Helt underbar! <3 Ehm, jaja :P

När jag städat klart gick jag in och bakade det brödet jag bakade igår. Hade 25g jäst kvar så det kändes smart att baka mer. Nu hade jag dock i plommon istället för fikon. Hade även i lite solroskärnor och björnbär. Intressant mix där, hehe.

Nu är jag nere hos pappa igen. Borde inte sitta här nu utan ligga i sängen. Imorgon ska jag nämligen jobba och bussen går där vid 7. Innan jag somnar ska jag fixa mat till imorn och duscha så jag lär ju inte sova på ett tag men så länge jag ligger i sängen innan tolv så tycker jag att det är rätt tidigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0