Sunny day

Goddag goddag :)

Idag är det så fint väder ute att man bara vill springa ut och slänga sig i snön, gå en lång promenad eller göra något annat ute. Skulle vara perfekt att åka skidor. Eller varför inte ta sig ut och fota lite?

Men jag sitter på jobbet så jag kan inte göra någon av de där sakerna :P Imorgon däremot så jobbar jag kväll och då ska det bli strålande sol. I mitt huvud har jag en liten plan för vad jag ska göra där på förmiddagen. Brukar ha planer för vad jag ska göra innan jag åker till jobbet men oftast är jag trött och orkar aldrig riktigt gå upp i tid, men imorgon ska ni få se på grejer.

Ska nog ta med mig min vän Sony ut i skogen för att fota lite.

Ha en riktigt bra dag, och sitt inte inne hela dagen. Kroppen mår faktiskt bra av lite sol. Det är skillnad på solens strålar och strålarna från datorskärmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0