Monday monday monday

Hej där :)

I helgen har jag inte direkt haft någonting att blogga om. Har varit så trött och bara vilat framför första säsongen av Desperate Housewives. Den är ju grym!

En annan anledning till att det varit helt dött här är för att jag inte haft tillgång till internet (därav inga Sydafrikabilder). Det är nämligen så att pappas internet är sönder och vi har bara ett mobilt bredband. Har man syskon som pluggar måste får man ju ge det ifrån sig... Nu ska jag vara 2 veckor hos mamma och då har jag internet 24/7 men jag vågar inte lova mer blogginlägg bara för det, man vet ju aldrig :P

Ha en bra dag iallafall. Själv jobbar jag till 15 och jag hoppas att jag klarar av dagen utan att bli förkyld. Jag tror fortfarande att jag är immun men just nu känns det som att jag låter förkyld så fort jag öppnar munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0