Hiss till Amir

Bella&Tyra Show är bra tycker jag. Utöver Bellas kommentarer om Kissie, som jag kan tycka är lite nedvärderande och opassande för programmet, så är det roligt att se på. Dagens gäst är det bästa!

I Torsdgas var ju gaybloggens Amir gäst och jag tycker han var så rolig. Haha, klockrent! För de som missat det så går det något rykte om att han är väldigt fattig och det drev han med.

Korvkiosken: Amir och korvgubben
"Ursäkta. Kan man få en kokt korv för en femma? För FEM KR.
Nej 10 kr...
Men jag har jättedåligt ställt.
10 kr...
Jag har inte tio kr. Har inte du nått företag? För jag driver en väldigt populär blogg och om du ger mig en korv för en femma skulle jag kunna länka dig och skriva jättebra om dig och då kommer alla att vilja köpa korv här. Inte? Sex kr då? Hur mycket? 10? Nej jag får nog komma tillbaka senare."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0