Dela med dig av din värsta mardröm

När jag var liten var min värsta mardröm en dröm om en jättestor orm som jagade mig. Den följde efter mig från skogen och jagade mig hela vägen hem. Jag fick dra ner alla persienner så att ormen inte skulle kunna ta sig in genom fönstren.

När jag blev lite äldre drömde jag en ännu hemskare dröm. Det var vinter och jag och min då bästa kompis Pernilla åkte spark i skogen. Vi hittade en konstig stig som vi självklart var tvungna att utforska. Efter ett tag hittade vi ett sånt där försäljarstånd som man har på julmarknader. Det bara låg där i skogen. Vi återvände nästa dag och då hittade vi kroppsdelar på samma plats. Kroppsdelarna tillhörde en tjej som var 1 år äldre en mig och gick i samma skola som jag (efter det hade jag svårt att se henne i skolkatalogen :P). Hela hennes kropp låg inte där, men jag tror att åtminstonde huvudet och en arm gjorde det. Jag tog upp handen och då såg jag att tjejens mun hade hoppat över till hennes hand och handen började bita mig. Några tänder fastnade på min arm.

För ett tag sedan drömde jag 2 liknande drömmar ganska tätt inpå varandra. Det var väl inte den där klassiska läskiga mardrömmen men det är ändå de värsta drömmarna jag har haft. De handlade om att jag råkade ut för någonting och var tvungen att ringa efter hjälp. Ena gången tror jag att jag var jagad och andra gången var det någon som höll på att dö. Det läskiga var att jag slog 112 men aldrig kom fram. Någon röst sa att jag var tvungen att vänta i luren. Jag fick panik och fattade inte hur de kunde säga så när man ringer efter akut hjälp! Jag försökte ringa flera gånger men det gick aldrig och efter ett tag gav jag upp.

Sådär nu är det er tur att dela med er av någon mardröm :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hm jag vet inte vad det beror på men jag har nästan ALDRIG mardrömmar, och det brukar man väll ha i min ålder? :) Men jag hade en mardrömm en gång, fast den var mer obehaglig.



Det var något sorts monster utanför vårt hus så jag kunde inte gå ut! Och den gick runt vårt hus aa den var jätte läskig!

2010-03-19 @ 23:15:13
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: N I L M A

oj, drömmer sällan mardrömmar men när jag var liten drömde jag att vårat hus började brinna och att jag av någon anledningen jagades av en tiger genom hela huset. tigern kunde dessutom ta sig igenom dörrar :/

2010-03-20 @ 15:10:53
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0