2010 03 23

Godmorgon :)

Helena ringde precis från jobbet och undrade om jag kunde komma tidigare så jag sitter och skyndar mig för att hinna med en buss som går tio över tio. Hon måste ha det ganska stressigt för hon ska egentligen bara göra Kristinas jobb eftersom att hon är sjukskriven. Men idag är Carina sjuk och Anton kunde inte jobba så då måste hon klara receptionen och tidsbokningen också.

Hehe, det var någongång förra veckan som jag skulle sitta inne i tidsbokningen och samtidigt ha koll på receptionen. Jag glömde helt bort receptionen och efter ett tag, så lång tid gick det kanske inte men det kändes ju lite dumt, kom jag på att det kanske kommit patienter. Och ja det hade det ju. Vanligtvis går det bra att hålla koll på flera saker samtidigt...

Nu måste jag slänga i mig resten av frukosten och sen slänga på mig sminket. Och slänga ihop en matlåda också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0