Skriftpolis

Hoooola

Jag är lite hungrig om någon vill veta.

Men det var faktiskt inte därför jag började skriva ett inlägg. Nej det var för att jag kände att jag måste berätta en sak som jag stör mig på. Jo... Folk som inte använder punkter när de skriver. Jag tror att vissa tycker att de kan strunta i punkter när de skriver vissa saker. Man kanske använder punkter när man skriver saker i skolan men när det kommer till något mindre strikt, exempelvis en blogg eller bildtext, så struntar man helt i de snygga punkterna och bara skriver. Punkter är viktiga!

Jag måste erkänna att varje gång jag läser något som är utan punkter eller särskrivet osv, så tänker jag att personen bakom den skamfyllda skriften är dum i huvudet. Det stämmer nog inte men jag kan inte rå för det :P

Kan man inte bli en riktig polis så får man väl satsa på en annan sort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0