Semester. Nu.

Som sagt så krånglade det på jobbet massa igår innan jag skulle gå hem. Det började väl strax efter 15. Ungefär vid samma tid idag så blev det fel igen. Igår var det systemet som det var något fel på men idag är det undersökningsrymmet (vi har två, ett är det service på och det andra är nu sönder) som dummar sig. Det är en tekniker här och försöker fixa det så jag hoppas att det fungerar snart. Stackars patienter som fått sitta här i nästan 2 timmar nu :P

Jag slutade egentligen 15 men imorse bestämde jag mig för att följa med jobbet ut på middag ikväll så jag får jobba längre :) Vi ska till någon restaurang nära här. Förresten så kom Lotta med en sommarpresent för en liten stund sen, en jättefin handduk. Färgerna var snygga, hihi.

Allt det här, att maskinerna går sönder två dagar i rad och att personalen får en sommarpresent betyder nog att vi borde stänga röntgen och ta semester allihop :D Tyvärr är det inte så för vi har sån service att vi alltid har öppet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0