Redan torsdag

Godmorgon. Det är så underbart fint väder ute att jag bara vill gå hem från jobbet och gå och bada i sjön där vi bor.

Igår var jag jättetrött när jag kom hem och lika trött var jag imorse, men som tur var hade jag på tv:n (min fjärrkontroll är sönder och jag orkar inte gå upp och stänga av tv:n innan jag somnar :P) och när jag vaknade var det ett sånt där polisprogram på. Först var det tråkigt för ingenting hände, men helt plötsligt blev någon skjuten och låg död på marken. Då vaknade jag till :P

Jaja, nu ska jag räkna ner timmarna tills jag slutar och sen ska jag gå hem och vara ledig. Kanske klippa gräset iof men det kan vara kul ibland det med, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0