Juni månad

Måste bara säga, appropå blogg.se-startsidan, att jag HATAR särskrivningar. Det finns ingenting som är roligt med dem! Förstår inte hur man kan tro att tex extraknäcka skrivs   EXTRA   KNÄCKA!

Sådär nu har jag fått ut lite agressioner.

Sen kan jag också berätta att jag inte kommer få sova på väldigt länge. Inte sova ut iallafall. Nu jobbar jag ju hela veckan och så ska jag tydligen jobba dag må-tis nästa vecka. Möjligtvis kan jag få sova natten tis-ons men om jag känner mig rätt så kommer jag springa runt och ha saker att fixa inför Danmark dit jag åker tidigt på onsdag morgon. Lär väl behöva gå upp runt 5 på onsdag också. Lördag nästa vecka när jag kommer hem från Danmark, då kommer jag tacka Gud för att jag har en skön säng.


Kommentarer
Postat av: Julia

särskrivningar är det värsta som finns! min föreläsare i nationalekonomi som är en äldre herre i sina bästa år särskriver JÄMT. SÅ SJUKT IRRITERANDE. Han skrivet till exempel konkurrens marknad.

2010-06-01 @ 18:57:58
URL: http://gerdau.blogg.se/
Postat av: felle

i know

2010-07-12 @ 13:03:27
URL: http://fellemunk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-23 @ 08:36:48
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0