Update

Heej!
Klassfesten var grym! Alla var jätteglada och hade roligt :) 6B är 6 Bäst!
Idag är det måndag och det är sista veckan jag är ledig. Det skulle inte sitta fel med lite mer värme och sol, just nu är det kallt och molnigt och det börjar säkert regna snart också :P Tur att jag ska till Kreta i augusti, där får jag nog sol så det räcker ;)
Det är även sista veckan jag är tonåring. Jag vill inte fylla år! Varför skulle jag vilja? Jag tycker inte speciellt mycket om att få presenter (misstolka inte, i lagom mängd är det kul) och gammal vill jag inte bli. Åren bara går och går och det är deprimerande :P
Jaja nog om åldersnojja. Jag ska göra mig iordning och sen ska jag och pappa över till farmor och farfar för att rengöra "vår" båt :) Den ska i sjön, ännu en anledning till att det ska vara soligt denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0