Sista timman som tonåring

Insåg just det! Vad borde jag göra min sista timma (känns typ som att jag kommer dö sen :P)?

Jag är dödstrött, har fixat lite inför imorn så att jag slipper göra för mycket då. Är väl upptagen med att äta tårta, muffins och att öppna paket då....

Måste dock vara uppe ett tag till för Emelie ska ringa och gratta mig. Dessutom ska hon avslöja en överraskning och jag vet inte om jag ska vara rädd eller inte :P En stor överraskning, jag undrar verkligen vad hon hittat på nu, hehe.

Btw, jag fick hem ett brev idag från Hammarbys supporterklubb. I låg ett telegram med ett "Grattis Jenny på 20-års dagen!". Pappa gjorde mig till klubbmedlem samma dag som jag föddes (för 20 år sen, shiiiit!) så det är lite coolt. Telegramet var inplastat och ska upp på väggen. Bild kommer... ;)

Nej nu ska jag ner till pappa. Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0