Och så var det lördag

Känns som att jag har haft semester väldigt väldigt länge, men det är bara 2 veckor. Ville bara få det nerskrivet :P

The Dubliner i Stockholm var mer party än i Köpenhamn. Kanske för att vi var där på en onsdag i Köpenhamn, menmen. Gårdagen var lyckad iallafall :) Vi gick när det stängde och jag var hemma vid 4.

Nu har jag precis ätit lunch och ska bege mig mot Emelie, när jag säger så betyder det att jag ska till Tobbe för Emelie bor typ där :P De behöver mat så jag ska ta med rabarber och baka paj ;)

Ikväll kommer Christine hem så det blir ännu en utekväll. Vart och när vet jag inte men det borde jag få reda på ganska snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0