Jag föddes den 30 juli 1990 kl. 11:16

Innan jag börjar skriva om fredagen den 30 juli 2010 måste jag bara säga att det är sjukt vad tiden går och att jag för 20 år sedan var en nyfödd söt liten bebis som inte kunde göra mycket mer än att äta, hehe.

Dagen bokstavligen började klockan 00:00 med att Emelie knackade på dörren. Hennes överraskning var mycket fin för det var att hon kom och överraskade mig med morötter, dip, present och sällskap. Vi låg och tittade på lite film och vid 3 gav vi upp, båda sådär härligt trötta.

Imorse väcktes jag av mamma, pappa, Pontus och Celine. Det blev frukost på sängen och paket :) Fick många fina grejor ♥

Klockan två kom farmor och farfar och då åt vi tårta :)

Strax efter klockan fem åkte jag upp till mamma för att förbereda lite inför kvällen och klockan sju kom Sandra, Malin och Christine. Vi gjorde iordning maten och grillade. Gjorde även en sjukt god smulpaj. Efter att ha suttit ute i blåsten ett tag gick vi in och då visade C sina bartenderskills.

Tack förresten du som ringde och pratade med mig i hundra år :D

När klockan närmade sig tolv gick vi mot en hemmafest hos Malin här i Älta :) Välkomnades av värsta snygga sången! Vi stannade inte där så länge, ville komma till stan innan klockan blev för mycket, men det var kul att träffa folket där även om det gick väldigt fort :)

Väl i stan hamnade vi på Berns. Såhär mycket pride idag, hur mycket blir det då imorgon? ;)

Några ålderskriser och ett slicat pekfinger senare (jag har nog aldrig blött så mycket förut, men jag tog det som en riktigt vuxen människa, det gjorde inte ens ont) så säger jag godnatt!

Ps. Sjukaste grejen var att pappa sparat en Dagens nyheter från 30 juli 1990, som jag fick imorse. Fattar ni?! Nej, jag fattar inte ens att jag varit så liten. På den tiden när man gjorde reklam för en tv så skrev man FÄRG-TV i annonsen. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0