M.A.S.H

Igår träffade jag ju Malin. Vi låg vid vattnet (självklart gick solen i moln precis när vi kom dit och visade sig först när vi var hemma igen någon timme senare) och läste i Cosmo á la Sydafrika januari 2010. Vi badade också och det var faktiskt inte kallt trots att det var i havet :D

Vi kollade även sista minuten för vi känner för att åka iväg, hehe. Båda har semester så det skulle vara skönt. Trots att Sverige är underbart på sommaren och att det är tillräckligt varmt här så kan det vara skönt att komma bort. Har ännu inte bokat nått men ska kolla imorn.

Btw, det här inlägget kommer bli rätt långt, bara så ni är beredda :P

Efter middagen tittade vi på Nyckeln till frihet. Jag har sett den någongång förut, hursomhelst så är den underbart bra! Vem älskar inte Morgan Freemans berättarröst liksom (a) Vi kom på en hel parodi på filmen, en väldigt bra en, och det är säkert inget som vi bara inbillar oss.

Vi kan börja med titeln: Massive American snake homicide. (Det kom vi på när vi efter filmen tittade på den amerikanska komediserien M.A.S.H, en serie som höll på i hela 11 år. 1972-1983. Elva år av en sådan dålig serie, hua!). Alla sitter alltså inne på Shawshank för att ha mördat ormar, men alla säger såklart att de är oskyldiga :P

Det var mest i slutet som vi kom på massa roliga saker som skulle kunna hända, bl.a.:
När Andy sitter inne i sin cell med sitt rep som han ska ha till att rymma så börjar han hoppa hopprep. Helt plötsligt spelas glad musik och han börjar hoppa upp och ner, haha.

När jag åkte hem på natten var klockan 2 och jag hade mina korta shorts och ett linne på mig. Jag frös inte ett dugg! Det var för varmt. Sjukt egentligen. Härliga sommar :)

Nu ska jag titta på Saturday night fever. Coca-cola till det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0