Från ungdomskonto till privatkonto

Tjo!

Idag har jag och mamma varit på banken och träffat hennes personliga rådgivare Ulla. Det var mest jag som fick råd och det kändes ju bra. Bl.a ändrade vi mitt konto från att heta ungdomskonto till privatkonto. Känner mig därför mycket äldre nu ^^

Sen jag kom hem från banken har jag varit här hos mamma och städat lite. Ska ha middag här på fredag nämligen ;)

Imorgon ska jag jobba (extrapass) och jag börjar redan 8. Är redan trött så hur jag ska orka av att gå upp imorgon vet jag inte. Efter jobbet ska jag iallafall åka med mamma och handa mat o så, inför fredagens födelsedagstjejmiddag :)

Nu ska jag ta in de små kaninerna i lekstugan och sen åka ner till pappa!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0