Årsta havsbad

Dagen har spenderats vid Årsta havsbad. Mycket bra bad faktiskt och vattnet var lagom kallt/varmt. Svalkande men inte mer :)

Låg där i nästan fem timmar. Ryggen är bränd, den bränner sig alltid när jag solar den. Dock går det över ganska snabbt för min hud där återhämtar sig bra eller vad man nu säger :P Lär svida lite när jag ska sova inatt men jag har överlevt värre ;)

Strax ska vi äta. Det blir från pizzerian idag, en vegetariana-pizza. När jag ätit upp ska jag gå till Emelies pojkvän Tobbe som bara bor 10 minuter bort :) Där blir det filmkväll med lite folk och även latte bjuds verkar det som, för jag ska köpa med mig en röd mjölk sa Emelie :P

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0