Fredagsmys! (om sims slutar vara ont!) :)

Imorse vaknade jag och lyckades med att inte somna om trots att klockan var lite innan sex. Satte på tv:n och skrattade så mycket att jag trodde Pontus skulle vakna. Tittade på AFV och i det där avsnittet var det massa roliga saker. Och så var jag ju lite trött också.

Sen gick jag ner och lyckades glömma det sista trappsteget, eller två sista trappstegen. Gick rakt ut i luften iallafall för jag trodde att jag var nere. Trött som sagt. Gjorde mig inte illa iallafall :P

När jag kommer hem från jobbet ska jag lyckas bli vän med någon av husets datorer. Min är fortfarande på lagning. Pappas data... ja vad är det för fel på den egentligen? Sims fungerar inte iaf för datan bara stänger av sig så fort man ska spela, trots att den varit på lagning sen sims krashade datan när jag försökte spela första gången! Nu har jag installerat det på Pontus dator. Visst, det har inte alls gått bra när jag försökt spela hittills. Antingen ställer sig datan i vänteläge eller så hakar det upp sig så fort jag blivit klar med ett hus och inte hunnit spara. Och då stänger allt ner sig automatiskt. Jag får börja om!

Börjar misstänka att det är spelet det är fel på... Eller så är det såhär:

Elektronik hatar mig. Seriöst alltså, jag har sån otur. Man kan tro att jag har tappat massa speglar, gått under miljoner stegar och glömt att spotta när jag sett svarta katter gå över vägen. Det är sjukt vilken otur jag har!

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du kollat att datorerna har rätt systemkrav för att kunna spela sims på då? kanske är gamla datorer :P

2010-01-29 @ 11:25:55
URL: http://gerdau.blogg.se/
Postat av: ceeline@

då måste det varit nått fel på det från början för det var ju precis det som hände när jag sparade och pappas data sluta funka :s

2010-01-29 @ 16:49:00
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0