Jag är alltid så förvirrad

Det hände en så konstig sak nyss. Började igår kanske..

Min kamera är inlämnad på lagning och igår ringde dem mig för att säga att den är klar tror jag. Jag kunde inte svara och jag som är feg vågade ju inte ringa tillbaka. Iallafall så pratade de inte in något meddelande så jag fick ju gå in o söka numret på hitta.se för att förstå vem som ringt. Jaja. Nu ringde min mobil nyss och jag var faktiskt upptagen så jag kunde inte svara. Men jag tog upp den ur fickan för att se vem det var... Av någon konstig anledning så svarade mobilen av sig själv men det såg inte ut som det gör när jag svarar själv. Ja blev såklart förvvirad och ännu mer förvirrad blev jag såklart när jag sedan lyckats lägga på ser att det står "Ringer dig senare". Vadå jag har inte fått nått sms? Roligt att smset var från de som har hand om min kamera också. Hur kan man få ett sms utan att man.. får det?

Efter en stund får jag iaf ett sms från 3svar som säger att jag har ett missat samtal så jag lyssnar av det och till min förvåning är det det meddelandet från Jehovas-tanten som jag haft i 2 veckor. MEN... Helt plötsligt kommer ett nytt meddelande upp utan att 3svar-tanten säger till. Värsta läskiga ju... eller jag i jämförelse med smset jag fick i helgen var det ju ingenting. Jag kanske borde säga till henne att jag inte har någon tanke på att gå med i Jehovas, men det känns så elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0