Varma skor

Ännu mera snö kommer nu. Hemma hos mig var det början till snöstorm när jag åkte därifrån för en stund sen...

Men som sagt så finns det inget dåligt väder, bara dåliga kläder :) Nu i vinter har jag insett att håret inte förstörs bara för att man har en mössa på sig och att det är ganska skönt att ha en halsduk. På tal om det måste jag visa hur söt jag är i min mössa och halsduk, hehe. Aja, jag har även turen att ha en lillasyster som har ett par uggs och efter att ha lånat dem några gånger har jag börjat fundera på att inte köpa ett par själv.

De är ju både varma, sköna och jag känner att jag kan gå i dem utan att oroa mig för att halka stup i kvarten. Visst finns det snyggare skor men jättefula är de faktiskt inte :)

Klicka för att stänga fönstret

De här kommer från have2have.se och kostar ca 300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0