(Bildextra) "Titta Anja vad jag har hittat, en monsterspindel!"

Jag har precis börjat jobba.

Appropå jobb, när jag var här i tisdags skulle jag ta några vindruvor. Tog upp hela klasen för att plocka de allra snyggaste. Då ser jag någonting där bland alla druvor. Helt intrasslad bland dem fanns en spindel och det första jag såg var de håriga benen. Jag som är en riktig mes och är rädd för flugor lyckades dock väldigt bra här för jag hanterade situationen precis som man ska göra. Tog fram en gaffel och tog ut spindeln (som tack och lov var död) och la den på en servett.

Sen gick jag till Anja och visade den och hon sa: Hjälp! Gå och visa den för Tony!

Jag hade inte kommit på den tanken att visa den för honom. Jag menar, en medelålders doktor lär ju inte vara rädd för spindlar och då är det ju inge kul att visa den :P

Men tji fick jag, han hoppade ju till i stolen när han såg spindeln :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0