Fantastiska fredag

Hej igen! Idag har jag haft en underbar dag, och den är inte slut än :)

Gick upp vid kvart övet sju, och det sved kanske lite, men sen kom belöningen. Klockan 9 träffade jag nämligen Sandra i stan :D Blir alltid så glad när jag ser henne. Det suger att hon har flyttat från huvudstaden, från mig :( Vi möttes i centralen iaf och sen gick vi till John Chris där Malin satt och pluggade (galna kvinna, plugga så tidigt!). Jag drack te och sen satt vi där till strax innan 11 tror jag och pratade och slog i lagboken á 2010 :P Kul kul.

Efter det gick vi runt i stan ettt tag och när Malin lämnade oss för att åka till SU för att äta billig lunch och plugga drog jag och Sandra till donken och åt lunch.

Nu sitter jag på jobbet och har redan jobbat en timma tydligen..

När jag slutar ska jag bokstavligt talat slänga mig i kläderna och springa ner mot bussen så att jag kommer hem, för jag ska träffa Emelie :) Vi ska vara hos pappa och ta det lugnt framför tv:n. Planen är även att vi ska äta morötter och dip men då måste vi handla lite först. Det är nämligen ingen som bor i pappas lägenhet för tillfället så det finns ingen mat. Tur då att lägenheten ligger ovanpå Konsum.

Ha en bra fredag så kanske vi hörs senare, ska försöka att inte dröja över en vecka denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0