Praktikanten

Hej det var inte igår. Igår så var jag nämligen inte på bra humör, eller jag var det på jobbet men sen när jag skulle hem så gick allt fel. Bussen från jobbet var lite sen och eftersom att det skulle på hundra miljoner människor på varje hållplats så var jag massvis med minuter sen till slussen. Sprang till bussen som fortfarande stod där men precis när jag var vid dörren så stängde den förfärligt dumma chauffören den och åkte iväg. Satt i 20 min och gjorde världens suraste min. Väl på bussen satt jag bakom världens jobbigaste kille i 20-års åldern. Han pratade jättehögt i mobilen och åt mat från donken = tortyr. Han ba: Du Ruben jag är snart vid Kolarängen! Va? Nej förut sa jag att jag var vid Kolarängen om 20 min och då var jag i Sickla men nu åker bussen precis förbi Kolaränge! Och vet du? Det är jättebra om man har huvudet över kokande vatten med citron, 30 sek ungefär. Då öppnas porerna och allt bara rinner ut. Ta nån acnekräm och sen på med kallt vatten på en gång, så stänger sig porerna och medlet får verka där inne! Jättebra mot finnar!!

Meeeeeen... Eftersom att det är fredag så slänger vi in en positivitet. Det är en liten 13-årig praktikanttjej här på jobbet. Jättegullig tjej! Trodde dock inte att hon var 13 för hon verkar mycket äldre när hon pratar. Kul iallafall när det kommer nytt folk på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0