Jul jul jul och garderobarensning

Det är snöstorm ute så det är skönt att jag jobbar så att jag måste vara inne. Ska ju dock iväg och handla efter jobbet för imorn ska jag på födelsedagsmiddag hos LILLA Malin (hon är inte ens 20 år, mohahahhahaha).

Igår gjorde jag massa bra saker ;D Mamma och jag gick på en halvtimmes prom i skogen och sen när vi kom hem igen gick jag till lekstugan och städade ut allt från kaninerna. De dog för 2 månader sedan men ingen har orkat med att ta tag i det där. Det var rätt jobbigt för dagen innan Ava dog gjorde vi en storstädning där inne, nu kändes det som... Nej jag ska inte skriva det här på jobbet för jag börjar gråta och då är det lite pinsamt när det kommer någon patient.

Efter den städningen tog jag tag i min garderob. Carina på jobbet samlar in kläder till hemlösa så jag fick värsta motivationen (min största önskan är typ att kunna gå fram till en hemlös på stan och fråga om jag kan bjuda på någon och jag har fortfarande dåligt samvete att jag inte gav en Situation-STHLM gubbe mer pengar än det som tidningen kostade...). Trots detta var det svårt att rensa ur för alla kläder har man typ ett minne från, är det inte någon plagg sen högstadiet är det något man fick en jul som man hatade och då vill man inte slänga den tröjan eftersom att den ger ett minne av en av alla jular... Hahah. Fick dock iordning lite kläder och dessutom strök jag alla mina kläder i garderoben. Det tog tid! Tre hyllor som är fulla med t-shirtar och linnen osv.

Kommentarer
Postat av: Malin

FNYS!

2010-12-16 @ 17:49:43
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

Kolla in mitt senaste inlägg,där jag tipsar om en jättebra hemsida om Hur man kan tjäna pengar gratis varje dag :) !



2010-12-16 @ 20:10:01
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

Kolla in mitt senaste inlägg,där jag tipsar om en jättebra hemsida om Hur man kan tjäna pengar gratis varje dag :) !



2010-12-16 @ 20:26:24
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 09:07:00
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Leia ♥

Roligt med födelsedagsmiddag! :)

2010-12-17 @ 16:23:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0