Helt sjukt

Det blir banne mig alltid så att jag jobbar kväll när det är saker på tv som jag så gärna vill se!
Ikväll är det Victorias Secret och det missar jag. På Söndag ska jag ställa ett alarm så att jag kan se den reprisen för på måndag när den visas för 3e gången jobbar jag ju såklart kväll...

Och på måndag är det ju Familjen annorlunda också. Hade det inte visats på tv4play eller i repris så hade det varit värt det att sitta kvar på jobbet och glo i väntan på att min sena buss går.

Men nej nu är vi glada! Ska nog gå och äta lunch. Åt ju inget förutom frukost tidigt imorse och så tänkte jag äta lunch på jobbet eftersom att det var så många här och en av dem slutar vid 4. Med min vanliga tur så gick 2 st tidigare och en gick när hon skulle sluta, kl 15. Nu är jag hungrig.

Nej men glad var det ju. Tjarååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0