Det växer mossa på mitt gymkort

Eller rättare sagt, det VÄXTE mossa på mitt gymkort. Jag har nämligen varit och tränat nu på morgonen. Det var ett bra tag sen jag tränade och jag vet inte varför. Jag mår faktiskt psykiskt dåligt av att inte träna. Har dåligt samvete hela tiden och känner mig jättetjock. När jag väl tränar mår jag bra, och ändå är det så svårt att komma iväg till gymmet...

Hur svårt ska det vara att få det till en rutin att träna 2 gånger/v. Åka till gymmet efter jobbet de dagarna jag slutar 15. Det är ju ingen omväg precis.

Genom att titta på öppetiderna 2011 så har jag räknat ut att jag kan träna innan jobbet om jag börjar 8 och efter jobbet när jag slutar där runt 20, för gymmet har öppetiderna 6:30-21:30 nästan varje dag :) Att befinna sig där när det öppnar känns lite som självplågeri men att åka dit efter jobbet på kvällen skulle jag nog klara av, hihi.

Iallafall så gick det bra på gymmet, fast i början fick kroppen en chock. Huvudet kändes jättetungt och näsan kändes konstig. Som om allt som har lagrats i kroppen när jag inte tränat rusade till huvudet :P Sen när jag satt på bussen hem var benen jättetrötta. När jag skulle sätta ihop dem så kändes det som när man försöker sätta ihop två magneter åt fel håll, nästan omöjligt. Måste ha gjort ett bra jobb med alla maskiner, försökte mig på alla som såg mänskliga ut ;)

Nä nu ska jag göra iordning min mat, see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0