Det här är kärlek på riktigt

Åh jag måste ju berätta om att jag har hittat mina två nya favoritaffärer! Om någon ska handla något till mig så är det bara att gå in i någon av de två affärerna och ta tag i vad som helst, för jag älskar precis allt!

Jag letade ju present till Malin i torsdags. Har gått/åkt förbi en affär på Hornsgatan som jag fått för mig hette African Style, och jag tyckte att något därifrån skulle passa bra som en Malinpresent, men när jag gick där i torsdags hittade jag istället en affär som hette African Art. När jag kom in insåg jag att det inte var den jag sett så efter att ha gått runt där inne i evigheter och tagit på alla saker så gick jag vidare och nästan brevid African art låg African touch. I den affären blev jag om möjligt ännu mer förälskad än jag blev i den första, haha.

De hade typ alla småsaker som man såg på marknaderna i Sydafrika. Jag hade det jättesvårt att bestämma mig för vad jag skulle köpa för jag ville köpa ALLT. Dessutom blev det så att så fort jag hittade något som jag tänkte att Malin kunde få så ville jag ha det själv. Men det blev nog bra tillslut ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0