Busvissling sooo last year

Alltså det här skriver jag inte för att jag är stolt på något sätt utan för att jag tycker att det är väldigt VÄLDIGT konstigt :S

Höll på med någonting i korridoren borta vid ingången hit till röntgen när två unga byggkillar gick förbi och glodde in. Tänkte inte mer på det utan gick bort en bit och precis när jag skulle stänga dörren bakom mig hör jag hur någon visslar... en busvissling kanske man kallar det. Iallafall så vänder jag mig om och då står en av byggkillarna lutad bakåt vid ingången och stirrar på mig. Jag ba (i tanken): Shit har jag satt mig i något så att jag har en stor fläck på mina vita byxor?!

Vettefan när jag hörde någon busvissla efter mig senast. Det måste varit på Kreta eller i Sydafrika. I Sverige var det iallafall väldigt längesen. Trodde inte man gjort sånt längre, är typ chockad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0