Badaaaaa

Tog ett väldigt långt bad förut. Nästan 2 timmar, hehehe. Jag brukar inte bada ofta för det är ju mycket enklare att duscha, men ikväll ville jag verkligen bada och det var jättemysigt! Hade massa värmeljus och en stärkelse som har doften "advent". Hade i 6 st oljor/badsalter i vattnet så att det blev en massa skum. Slängde i nästan allt jag hittade :P Datorn följde med in så att jag kunde lyssna på musik och så tittade jag på julkalendern. Till detta hade jag ett glas cola och pistagechoklad. Går det att toppa? ;)
Nu är jag renare än någonsin (utöver mitt hår då där jag misslyckades med att tvätta ut alla badoljor) och ska fortsätta att titta på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0