18 december 2009

I slutet på september förra året lämnade jag och min kompis Malin Sverige för en resa till Sydafrika där vi skulle jobba på ett barnhem och även resa runt lite. Jag kan inte förstå att det gått ett helt år sen jag och Malin landade på Arlanda och kramade våra familjer efter att ha varit borta i 2,5 månad. Jag trivdes verkligen där nere på barnhemmet och att lämna barnen var bland det jobbigaste jag har gjort. Där nere hade jag nästan aldrig någon hemlängtan (självklart saknade jag saker men det var lätthanterligt), och när jag kom hem kändes det konstigt ett tag. Varför skulle jag vara hemma när jag kunde vara där borta?
Att lämna Sydafrika var så svårt för jag visste ju inte när jag skulle komma tillbaka dit igen. Saknar ♥
Emmanuel, Safwaan, Marshall, Igshaan, Jamie-Lee, Nafisa, Enrico, Cheryll. Underbarabarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0