Kan du fila kärleken, klart du kan

Hejhej!

Jag vet inte vad jag ska skriva men på något sätt känns det bättre att skriva någonting om ingenting än ingenting alls. Det är som vanligt alltså, hehe...

Hur kul är det att titta in på en blogg och se att den inte är uppdaterad på typ hundra år? Såhär tråkigt: :'( Ännu värre är det när man kollar in om ett tag igen och så finns där ett inlägg där det står: varför jag inte uppdaterar är för att jag inte har något roligt att skriva. Okej, såhär va: FEL!

Jag sitter iallafall på jobbet och datorn är min enda vän just nu. När jag slutar ska jag ringa Emelies mamma, höhö vi har lite att snacka om om vi säger så. No worries, det handlar inte om droger pappa. När jag till slut kommer hem, när nu det blir, så ska jag fixa mina naglar. Fick lite nagelfix av Celine när jag fyllde år nämligen :) Sen blir det sängen för imorn börjar jag jobba tidigt. Nej men ja, så ser mina planer ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0