Storbloggarn

Hej bloggen! Idag känner jag mig lite som en storbloggare. Jag gick upp, åt frukost och åkte iväg till stan för att göra manikyr med Emelie. Efter den så tog vi bussen till gamla stan och växlade pengar på Forex, sen satte vi oss på Vapiano och åt lunch. Jag tog en pasta med scampi och bladspenat som var supergod! :D Mätt och belåten åkte jag till medis för att gå på bio med familjen, det blev Eclipse. Nu är jag hemma en snabbis innan jag ska iväg till stan och träffa Sandra och Malin :)

Dagens outfit kommer upp senare! (haha nej jag skoja bara)

Nu ska jag nog byta kläder för det är jobbigt att gå i jeans, speciellt när de jag har åker ner och de andra är kvar hos pappa. Kanske blir det min nya klänning från Indiska och ett par leggins? Vi får se...

Ang manikyren: Det var en 20-års present från mig till Emelie. Tråkigt nog blev vi inte så nöjda för hon som gjorde var slarvig.  Vet inte hur hon lyckades men på något sätt filade hon min nagel så att det blev ett litet hack i den. Och efteråt var de inte ens jämna trots att hon höll på en timma med mina och gjorde många olika moment. Nu när jag har jämnat ut lite med en fil så ser det dock snyggt ut :) Ett fint skimmer! Bilder kommer, I promise.

Note to self: Glöm inte att boka arlanda express!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0