Home sweet home

Tjenare. Med min otur idag var det ren tur att planet inte störtade. Imorse när jag borstade tänderna gick min bikini sönder. På flygplatsen när vi skulle äta lunch hann jag inte mer än att äta ett pommes och salta resten innan hamburgaren och allt låg på golvet. När vi kom till Arlanda fick vi vänta över en timma på bagaget.

Veckan kan sammanfattas med två ord, sol och MAT. Eller tja, tre ord kanske. Lägg till värme. En kväll när vi gick in till stan och klockan var runt 11 var det 33 grader ute. Två av dagarna var det ganska molnigt och oj så skönt det var, hehe. Vi har legat vid poolen alla dagar men två av de dagarna var vi vid havet efter lunch.
Jag läste Shutter Island vilket gjorde mig totalt förvirrad ett tag. Nu ska jag se filmen och hoppas på att den gör mig klokare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0