Fredag

Hej! Jag skrev ett nu har jag kommit hem-inlägg i torsdags men när jag kollar bloggen har det inte kommit upp där än :/ Jag är iallafall hemma och hade det bra i greklandet.
Igår var jag ute med Malin, Sandra och Jenny. Malin och jag åt middag på en kinarestaurant i Trollbäckens C, mycket gott!, och sen gick vi till Sandra och gav henne lite 20-års presenter i efterskott. När hon öppnat de snyggaste presenterna i världshistorien så åkte vi in till stan mött Jenny och gick till Isbaren vid Centralen. Vi kom in på personalpris och behövde inte betala något i baren, hihi. När tårna började förfrysa lämnade vi vintern och begav oss till Skeppsbar i Gamla stan för att hälsa på Christine som jobbar som bartender där :)
Det blev inte så sent igår men det var bra för jag behövde sova. Nu sitter jag och tittar på film. Mysig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0