Fragile

Godmorgon! Såhär länge har jag inte sovit på ett bra tag. Brukar nämligen oftast ha klockan på 10 så att jag inte sover bort hela dagen på sommaren, men nu kände jag att jag behövde sova ordentligt :) Hade klockan på 12 men snoozade en timme, hehe.
Idag ska jag packa resväskan, men först tänkte jag kolla på en film. Paranormal activity blir det nog. Sen vet jag inte hur jag gör, men jag laddade ner Mirrors igår. Vågar jag titta? Jag är en sån tönt och speglar när det är mörkt är typ min största rädsla. Får passa på nu när det är ljust ute. Igår blev jag rädd bara när jag såg omslaget till filmen. Fick stänga ner sidan :P Då var det iof mörkt...
Jaja vi får se hur det går. Ohhh det var en jättestor hjort utanför fönstret precis! Ehm ja :P See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0